Buyumeyenanne devlet hastanelerinden erken baslıyorlar , ben 36 da girdim ilk nst ye, neden girmedim diye sordugumda doktorum agrı sancı yok riskli gebelikte olmadıgı için gerek yok ama devlet hastaneleri ona bakmıyorlar standart 28 den sonra baslıyorlar demişti