Serpilinumudu bende sizin gibi bu düşüncedeyim de bu kararsızlık beni neden tuttu anlamış değilim. Doktorum eve gönderme taraftarı değil anlık herşey olabiliyor korkusuyla göndermedi bekleyelim diyor en son suniyi deneyelim seninde isteğin varsa dedi kararsız kaldığım için net cevap vermedim yarın sabah geleceğim dedi 9 dan sonra muayene alacağım istersen o an veririz suni sancıyı belki bu şekilde senin içinde daha iyi olacaktır dedi 🥺