Zln2152 Kızlar dün rutin kontrol amaçlı gelmiştim doktorum nst istedi sancım ise 60larda çıktı doktorum hemen açıklığa bakmamız lazım dedi apar topar doğum salonuna alıp açıklığa bakıldı 3 cm açıklık varmış yatış vereceğiz dedi her an herşey olabilir dedi bende korktuğum için kabul ettim. Bugün yine açıklığa bakıldı halen aynı ilerleme yokk onca hareketleri etmeme rağmen. İstersen yarın suni sancı verelim dedi bende kararsız kaldım. Bu haftalarda bu durumu yaşayan var mı? Veya 3 cm’den sonra açılması güzel ilerleyen ?🫠
Susam-21 Zln2152 bende dün kontorele gittim 2 cm acilmam olduğunu söylediler nisanim geldi bugün ama sancim hiç yok bende 38+6 günlüğüm bir saat sonra 39 olacağız
Cananyildiz Zln2152 bende 39+2de açılma devam etmedigini için sezaryene alındım. 2 gece kaldım mahvoldum kendi sancım suni sancı hareketler egzersiz git gel alttan muayene ve üstüne sezaryen. Benimde 3 4 cmde kaldı
Serpilinumudu Zln2152 açılmanız ilerlemiyorsa suni sancıyı kabul edin ben 1 cm açıklık ile doğuma alındım suni sancı ile 4 saatte doğumum oldu sizinde açılmanız güzel ilerler inşallah 🙏🏻
Sedavedoga Zln2152 bende bugün 39 oldum 3 cm açıklık çıktı ama hiç sancım olmadığı için eve geldim inşallah çok güzel geçer doğumunuz bende bu açıklığı hızlandırma lazım
adenimm_ Susam-21 nişan nasıl geldi ya bende 38. Haftamdayım dün nokta kadar külodumda kan vardı acaba nişan mıydı
Susam-21 Zln2152 bugün yarın dogurursun dedi eğer doğum olmazsa haftaya bir daha kontrole gel dedi devlet hastanesine gidiyorum benim nst de sancim çıkmadı sadece cati muayenesi yapılırken 2 cm acilmam olduğunu söylediler bol yürüyüş ve şu icmemi söylediler ben hurma yiyorum ekstra
Pollyannaaaa 37+4 de kontrolümde benimde 3 cm açıklığım vardı sancılarımda vardı ama hissetmiyordum nst de çıkıyordu. Ramazan bayramının 1. Günüydü suni sancıyla başlattık doğumu çok güzel ilerledi çok şükür. 2 saatte 1 cm açılma bekliyoruz demişti doktorum. Ama benim 1 saatte 2 cm açılmıştı :) 5 saatte doğurdum. 12:00de suni takıldı 13:00de 5 cm oldu 14:30 suyumu açtı ebe 17:25 kucağıma aldım Tabi sürekli duşa girdim sıcaj suya yürüyüş yaptım pilates topuyla egzersizler yaptım
Zln2152 Pollyannaaaa ayy maşallah ne güzel ilerlemiş doğumunuz darısı benim başıma inşallah 🙏 🥹 Bende suni sancıyı bir yandan almak istiyorum bşr yandan da bekle diyorum 40 a kadar ama o zamanda doktorlar bayram tatilinde olmuş oluyor böyle iki ara bir derede kaldım. Bende yarından itibaren sürekli sıcak duş alayım o zaman inşallah faydası olur bana da
Ebru1995 Pollyannaaaa bende 1 cm açıklığım var . Doktor Perşembe günü yatış verdi suni sancı verecek o şekilde açılıp acilmayacagina bakacak. Suni sancı dan biraz korkuyorum herkes çok felaket birşey gibi anlatıyor 😞 bana dua edin bende sizin gibi kolay geçireyim bu süreci
Zln2152 Susam-21 suyu neden bol içmenizi söylediler ki? Bende devlet hastanesi takipliyim benimde ahım şahım bi sancım yok ama daha fazla da beklemek istemiyorum 🤦🏻♀️
Zln2152 Serpilinumudu ay maşallah sizee🥰 Bende kabul edeceğim gibi görünüyor bir kaç kişi gününün dolmasını bekle diyince kafam sürekli karışık ne yapacağımı bilemez oldum böyle hastahanede hiç bir şey yapmadan da beklemek sıkıyor ve yoruyor insanı 🥲
Serpilinumudu Zln2152 eğer kendi sancınızla doğurmak istiyorsanız bekleyin gününüzün dolmasını ama hastanede kalmaya devam edecekseniz ve doktor uygun da görüyorsa doğumu başlatması en iyisi zaten haftanız 39 olmuş daha ne kadar bekleyeceksiniz
Zln2152 Serpilinumudu bende sizin gibi bu düşüncedeyim de bu kararsızlık beni neden tuttu anlamış değilim. Doktorum eve gönderme taraftarı değil anlık herşey olabiliyor korkusuyla göndermedi bekleyelim diyor en son suniyi deneyelim seninde isteğin varsa dedi kararsız kaldığım için net cevap vermedim yarın sabah geleceğim dedi 9 dan sonra muayene alacağım istersen o an veririz suni sancıyı belki bu şekilde senin içinde daha iyi olacaktır dedi 🥺
Yaglioglu Ben de günümü beklemek istiyorum ama bebek kilo alıyor kilo alınca normal doğum olması da riske giriyor38+5 oldum, bebek 3700 g 26 Haziranda 39+3 olucam gelmemiş olursa bebek 4000 g olur ve sezaryen istemiyorum:(
Ebru1995 Yaglioglu aynı şeyleri yaşıyoruz . Benimde çocuğum iri ve bende sezeryan olmak istemiyorum 😞 suni sancıyla normal doğum yapabiliriz inşallah
Minyonz Kizlar bizde 38 hafta olduk bugün. Doktorum alttan muayene yapmayacağını söyledi. Doğum anında yapilir dedi🤔 yani bakılması sart mi bu sıralarda
Pollyannaaaa Ebru1995 Çok kolay değil suni sancı. Evet hızlı ilerliyor süreç ama sancılar ağrılar çok çok şiddetli oluyor. Süreç çabuk ilerledi ama o 5 saati bir de bana sorun :)
Serpilinumudu Ebru1995 suni sancıyı alırken ilk 1 saat nst de kaldım suyum bitmişti sonra ebe sürekli yürü dedi pilates topunda zıpladım baya ama ebe hiç uzanmama izin vermedi 4 saatin sonunda doğumum oldu