esmos27-e Hanımlar hamilelikte en çok ne aşerdiniz ben aşırı derecede çiğköfteee hamile kaldığımdan bugüne haftada bir deli gibi çiğköfte yemek istiyorum 🥹
sivaskizi esmos27-e yiye bilirsin zararlı değil etsiz tabi Ben şu anda yeşil erik aşerdim En yediklerimde peynir domates dondurma 🍦
esmos27-e sivaskizi etli sevmem zaten canımın çektiğide hep etsiz dışarıdan yiyebileceğim çiğköfte el yapımıda istemiyor😂
esmos27-e a_yse12 ah şu çiğköfte ah ah azda yemiyorum eşim aldığı zaman 1 kilo alıyor neredeyse tek ben bitiriyorum ama bıkmak yokk
esmos27-e Kirsehirli40 tatlıdan o kadar soğudumki normalde hamile değilken çok canım isterdi sık sık ama şimdi tatlıya hiç bakmıyorum🥺
Herhangibirisiiiiiii Kirsehirli40 Bende aşırı meyve aşeriyorum erik nektari muz şeftali kayısı 🥲 ama Detaylı us gittiğimde doktorum meyveyi çok yiyorsun karnının şeklinden anladım azaltman gerekiyor dedi 😞
Daisy0000 esmos27-e İlk 4 ay ben tatlıdan iğrendim ,ağzıma dahi sürmedim ,ki normalde tam bir tatlı manyağıyımdır.Son aylar tekrar tatlı canım çekmeye başladı
Esra_Omer_21 esmos27-e mısırin ve patatesin her hali 😍bide içli köfte ay benim çok var aslinda hepsi aşerme degil ama bi anda aklima gelip canimin cektigi seyler diyim aşerme biraz daha farkli oluyomus
esmos27-e Esra_Omer_21 aşermede tadı ağzına geliyor insanın benimde canım herşeyden istiyor hamilelik bahanesiiii ama erik ve çiğköftede tadı ağzıma geliyor deli oluyosun😂
Mutluemos Daisy0000 bak aklıma düştü 🥲Hatay usulü bollllll soslu tavuk dürüm Zaten karpuz yutmuş solucan olmuşum şimdide bu düştü aklıma 😂😂🥲
esmos27-e Daisy0000 ahaahah bende çok severim ama tavuktan o kadar tiksindim ki geçen dışarıda kokusu geldi acaba yiyebilirmiyim dedim ama yemedim tavuk sevmiyorum diye