Deletedmom_85 beta artışının bebeğin sağlığıyla alakası yok diye düşünüyorum, ilk gebeligimde beta artışı daha yavaştı çok şükür sağlıkla dünyaya getirdim 3 yaşında şimdi , ikinci gebeligimde daha hızlıydı beta artışı ama düşükle sonuçlandı o yüzden evhamlanmayin ,siz elinizden geleni yapın tutunması için, kendinizi strese sokmayın ,ağır iş yapmayın sağlıklı bebek her türlü ilerliyor zaten