Hiç endişelenmemeye çalış aklına getirme artışları falan iyi hamileyim işte haftaya keseyi görücem falan de hep kendi kendine, cidden saçma gelebilir ama ben çok inanıyorum buna evrene pozitif enerji gönder kötüyü çağırma. Bak gör güzel olacak her şey. Kötü bişey olursa da ki bence olmayacak artışların çok güzel, o zaman düşünürsün onu. Niye şimdiden kendini strese sokuyorsun. Mutlu ol ki bebişin sıkıca tutunsun sana😊