babyasyanil funnymummy 32 den sonra hareketler azalıyo demişlerdi kim dediyse kandırmış dayak yiyorum imdat😅😅 sağlıkla gelsinler. Erkek mi sizin
babyasyanil TugceBasaran o yok Allahtan açlık var bende yemekleri dolaba koymamak icin bitiriyorum kskxks😅 amiiin vaktinde sağlıklı inşallah
Minis122 babyasyanil ins cnm.ben hissetmedim. Bagliyken minikinik. His gekiyordu ama ole abartilacak kadar hissetmedim suan icin sancim.yok.sukur. kesilmis.
Deru ben 35+6 oldum. gogus kafesimin alti, sirtlarim, vajinam, bacak aralarim cok aciyor. agriyor. bazen regl sancisi gbi sanci yasiorum henuz 2-3 dakika suruyor. kramplarla uyaniyorum. bazen süt sizintilari oluyor
babyasyanil Deru benden süt gelmedi 🥲 bacak aram ağrıyor bebiş ittiriyor kendini sanırım bi yana toplanıp semsert oluyor
Dilaraanl babyasyanil 38+3 ten selam😂 3 gün sonra doğumum var geceleri lavaboya kalkamıyorum artık ne sağa ne sola dönebiliyorum 😂 35+5 daha iyi günlerin sgaggs😂
babyasyanil Dilaraanl aman yarabbim ahahhaaja 3-4 gün önceki günle bugünün alakası yok resmen geçen hafta bugün kardeşimin kınasında göbek atıyodum şimdi göbeğim yana kayık şekilde yürüyorum dkskdk
adenimm_ babyasyanil 38 den bildiriyorum 35. Haftaya göre daha zor gece uyanmaları bel ağrısı ve bacak ve ayak ağrıları🫠
ballikedii babyasyanil 37+3 son 4 gündür dediğin gibiyim. Bir anda ağırlaştım ya 3 Temmuz da doğuruyorum çok şükür 😂
Mrssozen Ben de 35+3teyim kasık ağrısı ve bebek hareketlerinden bir şey yapamıyorum. Su içmeye korkuyorum tuvaletten çıkamicam diye