babyasyanil o yönden yine rahatim daha ama yukarlarda baski oldugu icin bende nefes alamiyorum bazen hele yatinca saga Sola dönerken agridan uyaniyorum resmen hic bi sekilde rahatim yok bebikimde sagolsun her yerden ittirip duruyor 😂 ilk hamileligimde hamile degilmisim resmen hic biseyim yoktu bunda anladim😬