Ben semavi hanıma agri eşiğim çok düşük demiştim korkumdan bahsetmiştim o zaman 24 haftaliktim normal doğum yapmak istemediğimi söylemiştim bana bunu düşünmek için çok erken dedi son haftalarda belli olur dedi o zaman konuşuruz dedi. Acaba danışanlarini önce normal doğuma mi yöneltmek istiyor. Normal doğum da çatı muayenesi ve suni sancı filan vs var bunlar bile korkutuyor beni hiç gelemiyorum böyle şeylere