Sengul-9798 Ecemylmzz bende sabaha kadar 4 5 sefer soğuk suyla yıkıyorum en fazla 5 dakika sonra yine başlıyor az önce çorabı ıslatıp giy dediler denicem istersen sende dene belki faydası olur
Buyumeyenanne Kolanya dök bol bol ferahlatir annemde yillardir var o hep oyle yapardi uyuyamadiginda bas ucunda hep bir kolanya şişesi vardir bide buzdolabinda sakla buz gbi onu dök ayaklarina iyi gelir
Sengul-9798 Buyumeyenanne çorabı deniyim işe yaramaz sa bunu de denerim dolaba Atayım konya yi teşekkür ederim
MerveSoner45 Sengul-9798 33+6 olduk halen bi çözüm bulamadım ağrı var yanma var şişlik var bide şekerim var benim ağlaya ağlaya bi hal oluyorum sinirleri bozuluyor artık insanın çoğu gece sabahlıyorum şuan bile felaket yanıyor
Sengul-9798 MerveSoner45 bende aynı durumdayim ama şekerim yok benim olmadığı hâlde böyle seni düşünemiyorum bile
EU__1718 Sengul-9798 gece uyurken ayaklarımı duvara dayıyordum bi de aşırı ter basması oluyordu son hafta.dikkat edin serinleyim derken bu sefer hasta olmayın ben son hafta çok çektim gripten
Sengul-9798 EU__1718 öyle mi ben diyorum havalarda ısındı bişey olmaz diye neyse dediğin gibi dikkatli davranayim son haftalarda hasta olmak istemem
EU__1718 Sengul-9798 bağışıklığımız hamilelikten dolayı düşük oluyor o yüzden hemen şifayı kapabiliyoruz maalesef 😊
Gamzen1903 Sengul-9798 bende de oluyor doktoruma söyledim bana normal dedi menopoza girmiş gibi olursun dedi ve ödem de oluşuyor bende yapacak bişey yok doğurana kadar 😂😂
Hamileanne01 Sengul-9798 tuzlu suyu kovaya katıp ayaklarınızı bir süre bekletebilirsiniz. Hem ödeme hem kaşıntıya hem de yanmaya iyi gelecektir