Bu benim eskiden beridir en büyük sorunum bazı dönemler ayağımın alto öyle bir yanar ki asla uyuyamam özellikle de geceleri tabii ki. Hamile olmadan önce yıllardır yaşıyorum şekerim yok kaç kez bakıldı. Bir çözüm bulamadım artık delirecek gibi olduğum zamanlar yatağımın yanına kocaman bir leğeni ağzına kadar su doldurup üstüne buz atıp yatıyorum 10-15 dk da bir ayağımı sokuyorum öyle öyle uyuyorum sızıyorum yani. Hamileliğimden beridir hiç olmadı ama olmayacağı anlamına gelmiyor🥹 kendi kendime hep araştırıyorum sebebini yıllardır eğer gece yatmadan önce çok yediysem ve özellikle gün içinde patates yediysem olabiliyor. Akşamları özellikle de yatmaya yakın bir şey yememeye çalışın. Bir de bazen yorgunluktan da olabiliyor, o gün çok yürüdüysem çok ayakta durup yorulduysam da gece ayaklarımın altı yanıyor. Muamma yani Allah yardımcımız olsun😊