Kalbiimde2can iremkoftercioglu valla ben su an 32+6dan sesleniyorum bide kac gündür cok sicak burasi ayaklarim ellerim gün sonunda tombiklesiyor havaya tutuyorum esime masaj yaptiriyorum 😂 ilk dogumumda yaza denk geldi buda yaza geldi planlasam olmaz 🤣
iremkoftercioglu Selinakbas kız bide Allahtan çok kilo almadım bu aydan sonra kilo da alınıyormuş biz senle ördek gibi gezeriz 😂
Selinakbas iremkoftercioglu Valla bende bu ay’a kadar 4 kilo aldım ama bundan sonra alabilirim dediğin gibi 😂
iremkoftercioglu crazymommy ay bide bu resim sabah ilk evden çıkarken aç karnına sen düşün 😂 ama ilk gebeliğimde benimde hiç yoktu inşallah kararında devam ederim ☺️
Minikmucizelere Mrv001 erkek sivri oluyo da cok belli oluyodu cevremdekilerde de o yuzden merak ettim demekki bunyedende degisebiliyo🙂
Mrv001 Minikmucizelere belki de canım evet sivri olmasına sivri karnım ama 8. Aya yeni girmiş bulunmaktayım dışarıdan bakan 5 aylık diyor
Minikmucizelere iremkoftercioglu erkek sivri oluyo ya da cabuk belli oluyo gobek cevremden gordugum kadariyla kizda yayiliyo ya karin ondandir bence🙂
iremkoftercioglu Kalbiimde2can ben planlı bir şekilde bunu kışa denk getirdim benimde ilk doğumum yazdı 😂
Mrv001 Minikmucizelere öyle kuzum zaten kilosuda haftasına göre az belki ondan çok çıkmadı karnım 30+3 1 hafta önce 850 gramdı ama hepimiz sağlıklı vaktinde alalım kilo bebisim alir ben veririm inşallah 😊
Kalbiimde2can iremkoftercioglu keske bende planlasaydim söyle 4. 5. Ayda dogurmak isterdim acikcasi 🤣
MirsT iremkoftercioglu benim de birincide 24. Haftada belli olan göbek şimdi belirginleşti normalde zayıf biri misin? Bence ondan kaynaklı oluyor 1 aylık hamileymişim herkes belin ince diyordu sonra da tabiki kalınlaştı şişti göbüş şimdi bizimki de çıkıyor pantolonlar olmaz oldu
iremkoftercioglu MirsT yani çok zayıf olmadım hiç ama hep hatları olan biriydim bide boyum uzun o kurtarıyordu 😂eskiden 6 aylık otobüste ayakta giderdim bunda şimdiden herkes yer veriyor 😂😂😂
MirsT iremkoftercioglu hahaha 🤣 çok iyi 👍 bence çoğu kadında ikinci de erken çıkıyor çevremdeki tecrübelilerden duyumlarım hep böyle
himne_ iremkoftercioglu ben de 16.haftadayım minicik bi göbeğim var üzülüyorum çıkmadı diye ya 🥲 ama ilk 3 ayda 2 kilo verdim ve henüz kilo alamadım ondan da olabilir heralde 😔
iremkoftercioglu himne_ canım ilk gebeliğinse çıkmaması normal benim 2. Ve bence anormal olan benim şuan 7 aylık gibi gözükmem hiç takılma ☺️
iremkoftercioglu Paradise1_ ay canım öyle deme daha şimdiden böyleyim sürekli istemsizce öffleyerek geziyorum 😂
iremkoftercioglu Kalbiimde2can valla ben planladım korunmayı bıraktık 2. Ay hamile kaldım eğer kalmasaydım biraz daha bekleyip yazı atlatmak istiyordum