iremkoftercioglu Daha 16. Haftadayım ve göbeğim bu halde ben ilerleyen haftalarda ne olurummmm ya 🥺
Tugbazdmr iremkoftercioglu haha benimde aynıydı o haftalarda gören 6-7 aylık sanıyordu 28+6dayım şimdi bir şey diyen yok 😂
Aysee1123 iremkoftercioglu Kişiye göre değişiyor işte kaç kilo aldınız peki ? Bende 22 haftalık oldum sizinkinin 3 te 1 i kadar çıktı göbeğim 😂
Mrv001 iremkoftercioglu neredeyse aynı gobeklerimiz resim atmayı beceremediğim için atamadım 30+3 haftalıgım bende 🤭😊
iremkoftercioglu Aysee1123 ben sadece 2 kilo aldım ama ilk gebeliğimde benimde 6.aydan sonra belirgin olmaya başlamıştı
iremkoftercioglu Mrv001 benimde ilk gebeliğimde bu kadar belirgin değildi acaba ikincilerde hemen mi çıkıyor anlamadım 😂
Aysee1123 iremkoftercioglu Hııı tamam o zaman belkide dedikleri gibi 2. gebelikte erken çıkıyor dedikleri olay budur ☺️
Mrv001 iremkoftercioglu benimde tam tersi ilki çok belirgindi ikincisi varla yok arası herkes şaşırıyor ben bile şaşırıyorum 😄 sağlıklı olsunlar canım da gerisi önemli değil 😊
Minigininannesi iremkoftercioglu ikincilerin çabuk çıkıyor karin kasları denediği için. Benim ilkte 6.aydan sonra hafif belli oluyordu dışardan. Suan 17+2deyim baya belli oluyor kilo da almadım ama top gibi duruyor aynı şeyi bend düşünüyorum sonum ne olacak 😀
Zehross03 iremkoftercioglu benimde böyleydi 6. Aydayım biraz daha büyüdü tabi ama sandığın kadar abartı olmuyor merak etme çok değişmedi yanç 🤣
iremkoftercioglu Selinakbas kız bide Allahtan çok kilo almadım bu aydan sonra kilo da alınıyormuş biz senle ördek gibi gezeriz 😂
Minikmucizelere Mrv001 erkek sivri oluyo da cok belli oluyodu cevremdekilerde de o yuzden merak ettim demekki bunyedende degisebiliyo🙂
Minikmucizelere iremkoftercioglu erkek sivri oluyo ya da cabuk belli oluyo gobek cevremden gordugum kadariyla kizda yayiliyo ya karin ondandir bence🙂