Duygu_52
Philips xxl kullanıyorum çok memnunum yaptığım en mantıklı alışveriş kendisi 😂pasta börek et tavuk balık sebze buğulama kızartma közleme her şeyi yapıyorum elektrik de az harcıyor. Sadece sulu yemek denemedim en kısa zamanda deneyeceğim. En güzeli de bebeğim ek gıdaya geçtikten sonra müthiş kolaylık olacağını biliyorum ❤️ mutfakta harcadığım onca zamana yazık olmuş Ayfer kızımız eve gelene kadar 😂temizliği de öyle zor değil aslında ben her kullandığımda yemekten sonra içine biraz su koyup 2-3 dk 200 derecede çalıştırıyorum sonra hiç ters çevirmeden kâğıt havluyla rezistansını siliyorum tertemiz çıkıyor. zaten hazne ızgara falan makinada yıkanıyor hiç sorun olmuyor. Önemli olan sıcağı sıcağına su koyup çalıştırmak beklerse ya da her seferinde yapmazsanız o zaman sorun olur mu bilemem.