Duygu_52 1 hafta oluyor Plipsh xxl aldım 7 litre oluyor sanırım . Eşimle biraz fazla yiyoruz biz bize diğerleri çok küçük gelir diye düşünerek büyük aldım 😂 ama bence iç haznesi normal yani diğerlerini alsam heralde yetmezdi bize 😄 aşkında hep ucuz markalara bakmıştım ama bu işlerden iyi anlayan her markayı denemiş bir arkadaşım dedi ki benimkinden al en hızlı en güzel bu pişiriyor . Bende o yüzden aldım şuanlık memnunum hele ki kızım var bitane patatesti köfteydi öyle şeyler için de çok pratik oldu 10 dakkada hazır hepsi hiçbiyerim yağ olmuyor