Duygu_52 iç haznesi kolay temizleniyor makineye girebiliyor zaten parçaları. Sıkıntı rezistansının üstte ve açıkta olması. Ayrıca da evde sökülüp temizlenememesi. 4-5 kullanıma bir makineyi ters çevirip nemli hafif deterjanlı bezle silinebilir. Orası çok yağlanabiliyor işte sıkıntısı bu. Servisler söküp temizliyormuş. Duman konusunda da ben hiç öyle bir sıkıntı yaşamadım.