ASE6154 Duygu_52 xiaomi kullanıyorum eşim ben ve kızım için yeterli oluyor geçen gün bş alışverişimize hediye olarak fakir chefry uno airfryer hediye geldi oda baya büyük fonksiyonlu gibi onuda eltime vericem
dudaktan_kalbe25 Duygu_52 acıkcası ben o kadar yapmadım patatesi iyi kızartıyor közlemde güzel ama sulu yemek zaten tencerede olan bise gerek duymadm hic yani
Mltsnl Duygu_52 ben Karaca ev yemeği olanı aldım közleme olan da var ama zaten ızgara modunda közlüyor o yüzden ev yemeğinde tek Karaca ☺️
Aishvet7 Duygu_52 mağazadan aldım kargoyla geldi canım ellerinde yoktu ama baya bekledim çok uygun Bi fiyata almıştım bakayım Bi duruyor mu hala
Aysedugme Duygu_52 ben Almanya’dan getirtmiştim geçen yıl 1 yıldır sorunsuz kullanıyorum şuan Türkiye’de de satışı var artık trendyoldan bakabilirsiniz