motherlion01 Guzide1- valla canım bende ilk ordan yaptıracaktım ama bi kaç böyle sizin gibi şikayet eden olmuştu biraz daha araştırdım çikolata madeninden yaptırdım kargoya verildi bakalım nasıl gelecek ilgi alaka şimdiye kadar gayet iyi aslında çikolata deposuda uygun gözüküyor ama kargo ücretiyle aynıya geliyor bi çok yerle
_tuba_ Guzide1- alırken neden kutunun dışına bakmak yerine ürüne bakıyorsunuz anlam veremiyorum bende bu tarz bir iş yapıyorum hep bakmadan alanlar sıkıntılı keşke firma adına atıp tutmak yerine kapıda ürüne bakıp ona göre firmaya yazsanız o şekilde kabul ediyorsunuz kargo tutanağı diye birşey var
Bussraablg İstanbul’da olanlar Eminönü şark han dan hem çikolata hem hediyelik be ararsanız yaptırabiliyorsunuz gidip görerek almak en iyisi ama nişan için eşim çikolata deposundan yaptırmıştı ben seçmiştim gayet güzeldi tadı görsel olarakta iyidi
Ebru_28 Guzide1- aynısı basıma geldi hastaneye yatışım yapıldığı gun geldi rezalet başka birsey degil Allah’ından bulsunlar paramda helal olmasın ikizlerim icin ayrı ayrı sipariş verdim ikiside birbirinden beter kutu yamuk baskı yumuk yumuk bulanık.