Buradan iyi yorumları görerek sipariş verdim şahsen ama çok pişmanım kızlar siz de yanmayın. Hiç ugrasasim yok ama bir kişi dahi parasından olmasın artık. İncecik bir metal kutuyu kendi boyutunda bi kartona koyup yollamışlar kartonda hiçbir hasar yok o yüzden kargocuyu bekletme gereği duymadık. Kutu sapasağlam ama açınca ne görelim yamuk yumuk olmuş elimizle de duzeltemedik. Asla hatalarını kabul etmiyorlar inanılmaz bir üslupsuzluk. Müşteri memnuniyeti diye bir dertleri yok adamların. Tutturmuşlar bir şekilde nasil olsa çok müşterimiz var sana kalmadık modundalar resmen şok oldum iş ahlaklarına. Dışına yapılan baskısı iyi ama çikolatanın üzerindekiler de çok belirsiz. Becerebilirsem fotoğraflarını atacağım