Anneolmakistiyorum_ Sevaall valla anestezili oldum canım iğne vurduklarini koldan hatırlıyorum uyandım da dinlenme odasindaydim biey hissetmedim eve geldm 3 4 saat oldu hafif baş ağrısı var başka bişey yok 🥰