Buketedaa ya şuan olsa sevinirim olmasada üzülmem açıkçası çünkü bi evladım var 21 aylık olmak üzere. Sadece eşime sürpriz yapabilirim doğum gününde 30 unda zaten. Regl ağrılarım var dünden beride regl olmayı bekliyorum olmazsam yarın kan veririm sanırım, Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰