Buketedaa
benim geçen ayda böyle oldu sonra regl olmuştum acaba yine mi öyle diye düşünüyorum belkide kimyasal geçirdim bilmiyorum çünki beta vermedim. 4 gün önceki testim negatifti 3 gündür pozitif çıkıyor ama rengi koyulaşmıyor sanki aynı gibi ve ilk 5 dk da çıkıyorlar