tatlibebegim_ OnlyBaby bende yaa kendime uğraşcak iş arıyorum siz kaç aydır deniyorsunuz ilk defa mı çatlatma iğnesi oldunuz
Edakgndzzz OnlyBaby yok idrar testi yapmadım direk kan verdim garanti olsun diye. Üzüldüm ya bu ay da olmadı
OnlyBaby Edakgndzzz üzülme canım ya bidahaki ay var olmadı sonraki ay var :( tabi üzülürsünde üzüntünü çok uzatmamaya çalış yani