OnlyBaby tatlibebegim_ tabi olursun canım adet hani pcos durumun yoksa bende var çok çok uzun sürmez adet olman
tatlibebegim_ OnlyBaby bende de vae pcos yaa ileri derecede hemde o yüzden sordum negatif çıksa bile adet olur muyum diye🤦🏻♀️
K-97 OnlyBaby bu ay burda özel bi doktora gittim ama o daha erken diye düşündü bizi ikna etti 5-6 ay daha deneyin morelinizi bozmayın dedi gerekli testleri yaptı zaten bi sorun görmedi eğer tutmazsa ondan sonra bi işlem uygulayalım dedi
OnlyBaby K-97 hmm olabilir ben yaşan söyledim doktora 1 senedir olmuyo dedim😂 ama korunmuyoruz tabi bikaç aydırda hızlandırsın diye maksat
OnlyBaby tatlibebegim_ ilaçlar verdimi sana bana coraspin, duphaston ve progestan verdi sanırım onlar gebe kalmazsan adet olman için
OnlyBaby Hatice333 ay ne diyosun🤩🤩🤩 yükselme ihtimali çok yüksek çünkü burda 15 güne kadar kandan temizlenmiş oluyo iğneler
Hatice333 OnlyBaby ya evet canım dün erken gebelik yapmıştım negatif çıktı sıfırlanmıştı iğne etkisi yani şimdi öğlen kan testi verdim 6,59 çoktı inşallah yükselir
tatlibebegim_ OnlyBaby tek progestan verdi sabah akşam vajinal yolla kullan dedi, ya zaten benim adetim çok düzensiz hep söktürücülerle oluyorum duphastonla
OnlyBaby tatlibebegim_ bana çatlama iğnesi 12 sinde oldum 17 sinde kullanmaya başla demişti önceden kullanıyorum yani bu ilaç gebeysen tutunmasına değilsen adet olmasına yararmış öyle dediler o yüzden şaşırmıştım ben söktürücü özelliği varsa neden verdi diye
tatlibebegim_ OnlyBaby valla ben hiç kendiğinden adet olmuyorum hep onla oluyorum inşallah ikimizde pozitif sonuçlar alırız
OnlyBaby tatlibebegim_ inşallah be canım canı gönülden istiyorum yoksa psikolojim yerle bir bakma hep gülüyorum muhabbet ediyorum buraya giriyorum da😂
tatlibebegim_ OnlyBaby bende yaa kendime uğraşcak iş arıyorum siz kaç aydır deniyorsunuz ilk defa mı çatlatma iğnesi oldunuz