nurgulakdas27 Beyabann38 hahaha 😂 gelmek istemiyor demek ki daha :) inşallah en kolay şekilde atlatırız doğumu ❤️
Beyabann38 nurgulakdas27 amin inş. Ilk kızım gelmek istememisti buda böyle olsun istemiyorum ama durum onu gosteriyo yine son haftaları görcez sanırım😀
Beyabann38 nurgulakdas27 bende diyorum ilk kızım da bekledim baya bari bunda beklemesem diye ama yok buda bekletecek beni 😀😀
Mugeliya 37+4 bugun kotrol vardi 2 cm acilma var pazar tekrar kontrl suni ile dogum.olabilir dedi ve acayip stres sardi 2. Gebelik neler yasicagimi bildigimden heralde
nurgulakdas27 Mugeliya Aynen öyle bende ilk gebeliğim de bilmeyerek gitttim şimdi insan başına geleceği biliyor heyecan korku aksiyon hepsi var 🥰😂
adenimm_ Winlon_erzurum doğal gelmesini beklemedi mi bana 41. Haftaya kadar beklerim kendi gelsin diye dedi
dtml 37+6 sıfır açılma ama yumuşama varmış düzensiz sancım da var😅 2 sefer çatı muayenesi oldum nişan gelmedi çok hevesliydim halbuki🤪 pazartesi suni verebilir kafası biraz büyükmüş panik sardı dört bir yanımı
Kirmizibalik1 Bende 38+3 , bugun hafif adet sancisi gibi sancim var benim. Hic bir sikayet belieti hic birseyim yoktu 3 temmuzu bekliyorum sezeryan icin ama bugun neyse bu adet sancisi var.. hayir olsun ins bilmiyoruz da hic birsey 🥲
tekbirask156 38+2 😏 bir saniye durmayan karnın dışından çok fazla bariz şekilde belli bir bebek hangi pozisyonda yatarsam yatayim rahat etmiyorum . Karnımın alt kısmında daima ağrı vad 😕