ballikedii adenimm_ 37+4 dayanılmaz bir bel ağrım var anlatamam. 3 Temmuz sezeryan günümüz anlamıyorum bu ne ağrısı
adenimm_ nurgulakdas27 nasıl yapacaksınız nasıl planladınız acaba 🙈 benimde bu cuma kontrolüm var çatı muayenesi yapıcak ama siz nasıl öyle normal doğumda tarih planlayabildiniz
nurgulakdas27 adenimm_ Özele gidiyorsanız doktorunuz da konuşabilirsiniz. Devlette böyle bir şans olmuyor maalesef. Suni sancı alacağım. Rahim de yumuşama vardı zaten. Düzensiz olan sancılarım da var. Nişan da geldi 🙈 eee belki açılma da olmuştur artık 😂
adenimm_ nurgulakdas27 özele gidiyorum da dediğiniz gibi daha konuşmadık bu cuma sorarım😇 nişan nasıl geldi acaba bende dün nokta kadar kan vardı iç çamaşırım da acaba nişan mıydı diye düşündüm nasıl olduğunuda bilmiyorum 🤦♀️
Beyabann38 nurgulakdas27 ya ne guzel bende daha bi hareket yok :) kale kapısı sanırsın mübarek rahmim halen kapalı :)
nurgulakdas27 Beyabann38 hahaha 😂 gelmek istemiyor demek ki daha :) inşallah en kolay şekilde atlatırız doğumu ❤️