Catsofmom SSumm Her gün sabah aç, yemekten sonra tok şekerini ölçünce işe yarayıp yaramadıgını öğrenecegım dimi. Bu şeker testini tekrarlamama gerek var mı 😔
SSumm Catsofmom ben endokrinoloji uzmanına gitmiştim bir şeker ölçüm cihazı almamı söyleyip beni diyetisyene yönlendirdi. Sabah öğle akşam açlık tokluk, birde gece ölçmemi söylediler. İki haftada bir kontrole çağırdı o şekilde devam ettim.
cennetinsusu Catsofmom Diyetle düzene giriyor canım. Dahiliye doktoru uygun görürse verir ilaç. Bir süre diyet yapıp denemek lazım ona göre ilaç başlatır zaten.
cennetinsusu Catsofmom Diyetisyene yönlendirmedi mi doktorunuz? Dahiliye doktoruna gözükün o zaman o yönlendirir. Doktorun yaptığı tek şey sizi korkutmak olmuş.
MerveSoner45 Catsofmom hayır öyle değil mesela tam buğdaydan makarna ekmek tam buğday çavdar olacak diyet listesi olacak patates pirinç vs yasak bana meyvelerden bile yasak koydular siz önce dahiliyeye gideceksiniz sonra sizi diyetisyene yönlendiriyor o liste verecek ona göre uyacaksınız