Catsofmom Doğumdan sonra geçiyor canım, gebelik boyunca diyet yapıyorsun yani klasik beyaz ekmek hamur işi tatlı kızartma gibi sağlıksız besinlerden uzak duruyorsun, porsiyonlar halinde sebze baklagille besleniyorsun… Ölçüm cihazı alıp parmaktan sabah öğle akşam açlık tokluk ölçüyorsun açlık sınırı 90 tokluk sınırı 140 güzel beslenirsen bu değerler üstüne çıkmazsa böyle devam ediyorsun.. çıkarsa da insülin veriyor ben 2 aydır kullanıyorum bebeğe de bir zararı yok yani doğurunca da geçiyor.. sadece boğazımızdan ödün veriyoruz o kadar korkacak bir şey yok yani