Yenidenanne_ Birdemet95 Ben iki aydır deniyorum olmadı yine maalesef az önce doktora gittim ultrasonda bir sorun yok dedi hormon tahlili verdim sonuç yarın artık
Esra_Omer_21 Birdemet95 ikincici için buralardayim 6 ay oldu pek bisey denemedim adetim duzenlidir ilk oglumda hemen oldu. Çok şükür bi ewladim oldugunu için pek uzerine düşmedim ama her ay acaba oldumu diye beklemek insani yoruyor hastaneye gidicem bu ay
Birdemet95 Esra_Omer_21 benimde ikinci olacak kismetse oda hemen olmuştu çok şükür :) Doğru zamanda gelsinler inşallah, bereketleriyle gelsinler🌸
Birdemet95 Yenidenanne_ folik asit kullanıyormusun? Ve birliktelikten sonra yüzüstü yatıp bir bacağını yana doğru yukarı çek sonra diğeriyle de yapıp bur süre öyle uzan bakalım:)
Yenidenanne_ Birdemet95 kullanmaya bugün başladım Hormon tahlili istedi sonuç yarına kaldı troid var inşallah bir şey çıkmaz Deneyeceğim bitince:)
Birdemet95 Yenidenanne_ 27 aylık ilki :) O beni uğraştırmadı gelirken, ilk ovulasyon testi denemesiyle gelmişti ☺🤲🏻🥰
Esra_Omer_21 Birdemet95 2 yaş 5 aylik 🤗ikinci olursa 3 yaşi gecicek benim için tam ideal bi yaş araligi
serifeaslan01 Birdemet95 Esra_Omer_21 Yenidenanne_ Ben yedi aylık evliyim hiçbir sağlık sorunum gözükmüyor ilk günden bu yana çok istiyorum 😣
Yenidenanne_ serifeaslan01 ilk gebeliğimden bende bekledim regl oluyurdu ama yumurta çatlamıyor yada prolaktin yüksek oluyor derken 4 ay sonra hamile kaldım şimdi yine aynı şeylerle uğraşıyorum İsteyen herkes inşallah bu ay hamile olur🤲
Esra_Omer_21 serifeaslan01 daha zamani gelmemiş demekki canim stres yapmamak çok önemli bu zaman zarfinda çok etkiliyor yoksa Rabbim hayırlı bi vakitte nasip etsin canım