Canım ici rahat edecekse tekrar kan testi versin benim 3. Gün embryosuydu dün kan verdim 0.1 cıktı negatif yani ama bazılarında kullanılan ilac ve iğnelerin etkisiyle değer öyle çıkabiliyor ama gecen okudum böyle olup yükselende vardı yine de bilmiyorum ümitlendirmek istemem tabiki ama tekrar etmesinde fayda var tabiki:) hayırlısı olsun