hatice_x Mavimi Haklısın canım ama devlet doktoruna zaten randevu bulamam özel doktora gidicem zaten onların da en az 1 hafta kontrol hakları oluyor olmadı kontrol hakkım da da kalp atışı için giderim
Mavimi hatice_x bencede özel en iyisii devlete asla gitmemek lazım bende gitmiyorum özele gidiyorum sürekli
hatice_x umaydurununannesi Evet bunu da çok duydum burada ama çok sabırsızlanıyorum ilk çocuğum hem de 1 buçuk yıldan sonra oldun yüzden hiç bekleyemiyorum görünmezse sonra tekrar giderim
umaydurununannesi hatice_x gıt gel ben yıpranmıstım o yuzden tercıh etmıcem kese gozukdu kalp atısı yok haftaya gel falan