hatice_x Kızlar merhaba son adet tarihim 10 Mayıs,bu pazar g beta hcg verdim 1206 çıktı ne zaman doktora görünmeliyim keseyi görebilmek için
Tugbacolak hatice_x adet tarıhının en az 15 gun gecıkmesı gerekıyor yoksa goremedık kalp atısı ıcın bıdaha gel falan dıyorlar
Annesininportakali53 hatice_x 2-3 gün sonra görünür ama siz net olsun diye bir hafta sonraya randevu alın
Mavimi hatice_x bence 1 hafta daha bekleyin bu süre içinde kan vermeye devam edin yükselişine bakın çünkü eğer 5 haftalık falansanız keseyi görürsünüz sadece 6haftalık olursa kalp de duyabiliyorsunuz eğer kalp atışı duyulursa tabi ikisini bir anda görmeniz daha iyi olur sizin için kadın doğumdan Randevu almak çok zor devlette Arkadaşım çok zorlanıyor bu konuda
umaydurununannesi hatice_x ben 7veya 8 hafta gıbo gıtmeyı dusunuyorum bı kac tanıdıgıma kurtaj ol kalp atımını duymadık gıvı sozler soylemıslerdi o yuzden gec dollenmeyse bıle gozukmus olur
hatice_x Tugbacolak Kalp atışı ilerleyen haftalarda diye biliyorum biz sadece keseyi görmek için gitmek istiyoruz emin olmak için canım
hatice_x 1rabiazengin cuma günü yaptırdığımda 506 ydı pazar günü tekrar yaptırdık 1206 olmuştu iki katına çıkmıştı 3. Kez yaptırmama gerek var mı ki
hatice_x Annesininportakali53 Bende öyle düşünmüştüm ama çok sabırsızlanıyorum çok heyecanlıyım bu perşembe cuma gitsem kesemiz görünür diye düşünüyorum 🙈
Annesininportakali53 hatice_x evet kesin görünür. Ama yine garanti olsun diye pazartesi gidebilirsiniz 🥰🥰🥰
Zeynebtahir Haftaya giderseniz gorursunuz. Ben erken gitdim simdi yine gitmem gerekiyor goremedi. Siz bekleyinde gidin
ireemc aile hekiminizin bilgi vermesi gerekirdi aslında. bende ilk kanda beta hcg 641 çıktı aile hekimi 1 hafta sonra keseyi görmek için gidebilirsin dedi. 1 hafta sonra keseyi gördük. keseyi gördükten 10 gün sonra tekrar kalp atışı için doktor çağırmıştı
hatice_x Zeynebtahir Benimki şu an 10 gün geçmiş oluyor sanırım bu perşembe yada cuma gideceğim çok sabırsızlanıyorum önümüzdeki haftayı bekleyemeyeceğim gibi 🙈
Zeynebtahir Olmadi bir hafta sonraya yine gel der, bende bu perdembe gidecegim bu sefer gorunur insaAllah
hatice_x Zeynebtahir Aynen görünmezse haftaya tekrar giderim senin de bebişin görünür inşallah canım 🥰
hatice_x Mavimi Haklısın canım ama devlet doktoruna zaten randevu bulamam özel doktora gidicem zaten onların da en az 1 hafta kontrol hakları oluyor olmadı kontrol hakkım da da kalp atışı için giderim
hatice_x umaydurununannesi Evet bunu da çok duydum burada ama çok sabırsızlanıyorum ilk çocuğum hem de 1 buçuk yıldan sonra oldun yüzden hiç bekleyemiyorum görünmezse sonra tekrar giderim