defnezumram 26 haftalığım 1 haftadır ayaklarım şişiyor bu aylarda normal mi biraz erken değil miii 🫠🫠
Poncikpanda defnezumram 27 haftalığız ödemden ellerim uyuşuyor sabah onun ağrısına uyanıyorum gün içerisinde de geçmiyor aşırı rahatsız edici insan tedirgin oluyor ama normalmiş inşallah benim.kadar olmazsınız 😕
Yenibirannee defnezumram biraz tuzlu birsey yiyincede şişkinlik oluyor. Bende turşu yedim elim ayağım şişmiş 🥲😊😊
Ada_ada defnezumram 25.haftadayım henüz olmadı bende. Şey duymuştum tuzlu şeyleri çok tüketmeyin bir de bol su için. Bunlara dikkat edip günlük yürüyüş yapıyorum, etkisi var mı bilmiyorum, belki de kişiden kişiye değişiyordur.
defnezumram noluyosanagenemiross kişiden kişiye değişiyor olabilir benimde yoktu normalde ama bu aralar şiştim
defnezumram Poncikpanda benim bacaklarımda var sadece oturarak çalıştığımdan oda ayakta çok duruncada oluyor ama
Poncikpanda defnezumram Aaa sizin ondandır o zaman dinlenirken ayaklarınızı havaya dikin dinlenmenizi sağlar 😊
defnezumram Poncikpanda fırsat buldukça kanepede oturuyorm ayaklarımı uzatarak ama fırsat buldukça oda işte
cansu15 defnezumram tansiyonunuz normal mi 14/8 falan olunca gebelik zehirlenmesi deniliyor ama isterseniz sağlık ocağı ebenize bir sorun
defnezumram Ada_ada günlük akşam 9a kadar 2.5 lt su içiyorum yürüyüş yapamıyorum oturarak çalışıyorum ondan olabilir belki
Aecer defnezumram ben de oturarak çalışıyorum 30+6 dayım bacaklarım şişiyor artık sıcaklar başladı çünkü maalesef :(
Nrmrv Ben de henüz 15. Haftadayım karnım o kadar Şişki 5 aylık gibi duruyor bazı günler her gün olmuyor ara sıra oluyor bu şişkinlik için tavsiyeleriniz var mı
defnezumram Aecer bende de aynı sıkıntı var ya son bi ayım var 15 günde yıllık izin kullancam ayrılcam doğum iznine
Aecer defnezumram 37 ye kadar gitmeyi düşünüyorum ben zor olacak ama katlanıcam doğum sonrası izne daha çok ihtiyac var