Dicle06 Beybicik bakalım doktor hemen yapmadı tokluk şekerim 151 çıkınca 15 gün diyet yapıp yeniden ölçelim duruma göre yükleme testi yapalım dedi
bsranur123 Alyel kuzum ben 7.haftadan beridir kullanıyorum unsulini ona ragmen suyum hala fazla neyapayim inan bende bilmiyorum artik sasirip kaldim hani 🙈
Alyel bsranur123 Allah yardımcımız olsun iki gündür limonlu tarçınlı su iciyorum akşam 10 da insülin vuruluyorum bakalım. Ne olacak