Dicle06 merhaba yardımcı olmak adına yazdım, ben de geçen haftalarda şeker yüklemesi yaptırdım 1 saatin sonunda test sonucum 178di, aclık ise 85di. Diyet devam editorum su an zaten anlaşılıyor bir şekilde şeker istiyor vücut değişik bir şekilde açken bir anda şekere koşuyorsun:) doktorum cok yüksek dahiliyeye görün dedi ben düyetsiyenle görüştüm ve onunla devam edeceğim, ayrıca şeker ölçüm cihazı aldım aclık tokluk takibimi o şekilde yapacağım :)