Tuntun nagihan hocaya gitmedim ama memnun olanı çok gördüm ben duygu hocada doğum yaptım ikizlerle tehlikeli bi hamilelik geçirdim ve erken doğum yaşadım doktorumdan memnunum zaten hastane çok çok iyi temiz personeli ilgili hemşireleri çok tatlı yani ben aşırı memnun kaldım. Kuvözde kaldılar sağolsunlar çok iyi baktılar yavrularıma. Şu anda da çocuk doktoruna oraya gidiyorum inşallah sizde hayırlısıyla evladınızı kucağınıza alırsınız kolay doğumlar dilerim.
Odaya kettle falan götürebiliyorsunuz. Çay kahve vs için iyi oluyor doğum sonrası bool kahveler 🌸🌸