Kızlar merhaba 36+4 haftalık hamileyim. Bezmialem de sürekli gittiğim bir doktor var bu ikinci üçüncü kez iptal edişi randevumu. Doktor bey tatile gitmiş bu hafta, haftaya zaten bayram bir hafta kimse yok. Bana iki hafta önce muayanem de iki hafta sonra gel dedi doğum öncesi son kontrolüm olacaktı, bu haftayı bekliyordum doğum tarihi almak için çünkü bayram çıkışı ilk hafta sezeryanıma denk geliyor 39 a girmiş oluyorum. Neredeyse çocuk kendisi gelecek. Bana söylemedi bu hafta tatilde olacağını, iki hafta sonra gel dedi. Yoksa geçen hafta içi giderdim. Sinirimden çıldırıyorum arayıp başka doktor kontrol etsin bayramdan sonra sizin doktorunuz doğuma gelir diyorlar. Birde bu hafta çok sancim vardi özellikle randevumu bekledim başka bir yere gorunmedim… Şaka gibi niye başka doktora muayane olayım doğum öncesi konuşmam gereken bir sürü şey var doktorla.. yalvarırım acil lütfen bana memnun kaldığınız İstanbul Bayrampaşa Fatih çevresi doktor önerin sezeryan olacağım. Baypark Melek Yılmaz hanımı bilenler var mı baypark nasıl bir hastane? Bağcılar Medipol nasıl ?