Tugbax68 Edaceho devlette canim asik pssaya gittigimde kadin dogumda doktor olmadigini soylemislerdi bidaha gitmedim
deletedmom301 Tugbax68 4 haftalık mi öyle bi hastaya da alttan bakmış kadın bebeğini düşürmüş. Hastanede anlatiyodu. Duyduğumdan beri gitmiyorum. Doğumuma girmesini de istemiyorum. Size de çok üzüldüm geçmiş olsun
deletedmom301 Tugbax68 ya ben bişeyi merak ediyorum. Bu kırşehirde ki hastanede doğum nasıl oluyo. Mesela nöbetçi kimse o dogurtuyomus. Kendi doktorumu isteme şansım yok mu ki
Tugbax68 deletedmom301 isteme sansin yok normal dogumsa sıkınti yoksa kolaysa ebeler dogurtuyor yapamayacaklari birsey oldugunda yada sezeryan oldugunda nobetci doktor geliyor die biliyorum canim cunki iki ay once kardesim dogum yapti
Tugbax68 deletedmom301 normal dogumda gerek duyulmadikca ebeler dogumu yaptirtiyo eger yapamayacaklari bir durum varsa nobetci doktor geliyor sezeryandada dikine nobetci doktor geliyor
Muallaerdmr deletedmom301 hayır sadece Okan’a gittim çok araştırdım Okan’a karar verdim instgrmdan takipleşebilşriz istersen canım :)