deletedmom301 Muallaerdmr ben de kubilay beye gidiyorum. Ondan önce ismete fusuna gittim. Okan beye gitmedim hiç nasıl memnun musunuz
Muallaerdmr deletedmom301 hayır sadece Okan’a gittim çok araştırdım Okan’a karar verdim instgrmdan takipleşebilşriz istersen canım :)
Tugbax68 deletedmom301 ilk hamileligimde 10 haftaya kadar cansiz bebek tasimisim gelisim 6 haftada kalmis ismet saglikli deyip yolluyordu lekelemem de yoktu fusuna gttigimde anladi soyledi lekelenmemde o aksam stresten basladi
deletedmom301 Tugbax68 4 haftalık mi öyle bi hastaya da alttan bakmış kadın bebeğini düşürmüş. Hastanede anlatiyodu. Duyduğumdan beri gitmiyorum. Doğumuma girmesini de istemiyorum. Size de çok üzüldüm geçmiş olsun