Brcakbss1602 normalde 47 kilo bi insanım tatliyla bi aram yok yemede öyle kolay kolay cikolata falan ayda yılda bir canım isterse ama şimdi hamile olunca durumlar degisiyo😀 zor bi durum nasıl oluyosa bende de sanırım şeker yukseliyo hamilelikte 2. Bebegim bu ilk kızımda da suyum fazlaydı yine aynı durum