Zzeyynep04 Azr bende de o gibi oldu 30ken gittim 33+1olarak hesapla dedi sonraki kontrolümde de 34+4dü bu sefer de 33+3dedi dedim benle dalga geçiyor herhalde😅
Azr Zzeyynep04 insan sinir oluyor saçmalık resmen. Birde diyor ki 2-3 gün önemli değil😂pabucumun doktoru hiç memnun değildim zaten mecburiyetten gidiyordum neyse ki doğumu o doktorda olmayacağım.
Zzeyynep04 Azr bende değişicem sonrasında regli tarihimide sorup duruyor bende ona göre hesaplıyordum şimdi kaç gün hafta ilerledim bayramdan sonra öğrenicem artık😅
Zzeyynep04 FKRKS29 biraz daha zaman geçsin ozaman gözükür genelde doktorumda bir iki ay bekleyip sonra çağırıyoruz diyor .