Mervemrcan merhaba canım sağlıkla büyüt inşallah 🥰🤲🏻 nst deki sancı dışında doğuma almaları için başka bir sebep var mıydı? Ben de şu an 36+1 im 4 5 gündür nstye giriyorum ve çok yüksek sancılarım çıkıyor sürekli serum takiyorlar sancılar durmuyor da yatisim yapıldı ama doğuma almıyorlar bende imza verip çıktım evde bı oğlum daha olduğu için. Ama sancılarım devam ediyor. Bende artık alsınlar istiyorum çünkü ağrıyla yürümek bile zor.