Merhaba kızlar 17. 10 geçe dünyaya geldi minik kızımm. Kontrolüm vardı bugün Dr um 6 temmuza gün verdi sonra da benden nst istedi. Nst girdim ve sancı çıktı 80 i bulan düzenli sancılar. Ağrım vardı evet ama her zamanki gibi regl gibiydi. Ama karnım çok sertti. Dr nst görünce acil yatış verdi. Bi anda damar yolu açıldı sonda takıldı. Sonda acıtıyor Biraz ve yakıyor bunu söylemeliyim. Tahlil yapıldı açlığım uygun bulundu. Ameliyata girdim ve iğne acıtmıyor ama sonrası çekiştirmeleri canımı acıttı. Kızım doğdu kontrolleri yapıldı çook şükür küveze girmedi. Sonra odaya geldik kum torbası konuldu. Zor Bi süreç. 6 saat bişey yiyip içmedim sonra sonda çıkarıldı o ilk yataktan kalkış çok zor maalesef biraz yürüdüm. Emzirme çabaları VS. Uzun oldu Biraz merak ettiklerinizi cevapları hayırlı doğumlar versin Rabbim hepinize ❤️