Matmazelbebi merhabalar, ablam da Prima en güzeli diye premimum care’leri deli dehşet indirimlerden stoklamıştır ama ne yaptı ettiyse alerji, pişik, sıkma derken asla %90 ını kullanamadı bile 😕 sonrasında her markayı denedi sadece a101’in bezini sorunsuz kullanabildi ama sıra ona gelene kadar zor bir süreç oldu😕 ben de şimdi farklı farklı markalardan birer paket farklı numaralar aldım, en azından elimde olsun deniyim sonra ona göre devam ederim dedim, belki sen de öyle yapmak istersin 🫠