Valla hepinizden Allah razı olsun çok teşekkür ederim gerçekten çok güzel fikirler edindim bu konuda.Ben Prima premium almayı düşünüyorum.Kendimde, annemde ve hatta anneannemde de ciddi anlamda cilt hassaslığı var bilmiyorum ama muhtemelen bebekte çok hassas olur diye düşünüyorum.Prima bu konuda iyi diye tercih etmeyi düşünüyorum. Ama biz 1 ve 2 alacağız birer paket ama kv ve kendi annemlerde doğum öncesi bez almak istiyor. Bende o yüzden onlara farklı numaralarını aldırmak istiyorum.Tüm bunlar bir yana bez konusunda ciddi anlamda tecrübesizim o yüzden çok iyi oldu cevaplarınız 🤗😍❤️Çok sağolun