Susam-21 o an panikle bende öyle hissettim doğum sancımıda algılayamadım Bi ağrı yaşıyordum ama daha çok hazımsızlık miğde ağrısı sanmıştım düzenli aralıklarla geldiğini frrkedince akabinde açılma kanı dedikleri geldi öyle emin oldum sancı 5 dk y a düşene kadar gelme dedi doktor seni hastanede yprmasınlar boşuna dedi iyikide öyle olmuş ona rağmen baya kontrol ettiler orda