Bebeğimin kilosu normaldi, suyu da iyiydi o yüzden başta iki gün açlık tokluk şekeri bakıldı. Tokluk şekerim yüksek çıkınca dahiliye doktoruna yönlendirdi doktorum, şeker yüklemesinin yapılıp yapılmayacağına o karar versin dedi. Dahiliye doktoru şeker yüklemesi yapalım dedi ve yaptırdım. 2 dilim baklavadan fazla değil yüklenen şeker ve insanın kafasında soru işareti kalmıyor o yüzden doktorunuzun yönlendirmelerine uyup yaptır diyorsa yaptırmanızı öneririm. Bu arada herhangi bir yan etkisi vs de olmadı bende, 75 gram şeker içeren çilekli gazoz gibi bir şey içmiştim.