BurcumEmrem İnan bana korkulucak hiçbir şey yok evet amleiyat oluyorsun ama 1 haftan sadece oturup kalkarken ağrın oluyor ben koltukta yatmıştım mesela yatağım yüksek diye zaten uyuşuk oluyor karnın dokunduğunda hissetmiyorsun benim hala uyuşuk geliyor hatta korse takmaya 1. Haftada izin veriyorlar korse takınca daha rahat hissediyorsun sadece kendini bırakma yürü bol bol evin içinde de olsa yürü yatarsan daha geç iyileşirsin, annelik çok farklı bı duygu onun sana ihtiyacının olduğunu gördüğünde ne ağrın ne sızın kalıyor ☺️