Minikmucizelere 11.haftaya kadr herşeyim güzel gidiyodu ne bir kanamam ne bır lekelenmem nede bır kusmam vardı çok rahattım kalp atışlarınıda zamanında duyduk suyum falanda iyiydi,aylık kontorole gittik karın usg oldum bır bakttıkkı kalbı durmus beynımden kaynar su indi elim ayagım titredi doktorum tanıdık oldugı için odadan cıkamadım dakıkalarca agladım,megerse en son ki muayneden beri gelişmemiş yanı üç hafta ölü bebekle gezmişim eger kontrol zamanım gelmeseydı evde düşürürdüm kesin,daha yırmı gün oldu ama unutmus degilim gözlerim dolar burnumun diregi hala sızlar,cinsiyetini bile ögrenemedim yanı😭Hafta başı doktorumla görüştük kürtaj sonrası muaynede,adetime kdr korunmamı istedi,bende tekrar hamıle kalmak istiyorum hemde hemen 🙏🏻düşüne düşüne isyan etmek istemiyorum,çalısmadıgım için evde sürekli aklımdan cıkmıyo,inşallah rabbım nerde varsa isteyen herkese versın,ben bır yıllık evlıyım yedi ay sonra hamıle kaldım erken kaybettim ilk gebeligimde psikolojıkmen bittim yanı çok zormus sınanmak 🙏🏻😭