Sibel_gedik hala idrak edemedim belkide edemicem biranda hevesımız yarım kaldı,ne yedigimden bısey anlıyorum ne içtigimden zorla ye diyolar,alışmıştım görmeye gittigim bebegimin ölüsünü gördüm orda candız baş aşşa yatıyodu,ama ceza ama ödül bilmiyorum belkı bısey yaptım acısı cıktı belkide sağlıksız olucaktı doğmıcktı,en azından görmedim elime almadım evlat acısı hıcbır seyle kıyaslanmazmıs anladım,zormus ya içim açıyo gözlerim doluyo kımseye bakamıyorum.ama rabbım bizleridr sevındırcek ama geç ama erken 🙏🏻